4000150500 |
AraEscric. L'aprenentatge inicial de l'escriptura |
2016-2017 |
Cicle de conferències. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
11/10/2016 - 10/1/2017 (15 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
CRP del Vallès Occidental III |
|
Numància, 11 (Rubí)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
AIES AraEscric. L'aprenentatge inicial de l'escriptura
|
| |
Inscripció |
01/09/2016 - 01/09/2016 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Cicle de 6 conferències adreçades als docents d'EI i CI. Tot i que cada conferència tracta un tema diferent, es complementen i tot el cicle dóna una visió general de l'esenyament aprenentatge de l'escriptura.
|
| |
Objectius |
Conèixer els elements claus de l’aprenentatge inicial de l’escriptura.
Disposar d'elements per a la coordinació entre educació infantil i cicle inicial
Donar eines als assitents per compartir els temes tractats a les conferències al seu centre.
|
| |
Continguts |
Funcionalitat de l’escriptura.
Fases del procés d’aprenentatge del codi escrit.
Les relacions grafofòniques.
Tipus de lletres, canvi de lletres, estris i suports.
Procés de composició d’un text.
Orientacions per a la coordinació, la planificació i l’avaluació.
|
| |
Observacions |
Tipus bloquejat per FORMGEST setembre 2017
|
| |
Formador/a |
Montserrat Romero
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres d’educació infantil i cicle inicial
|
| |
E-mail |
sefp_vall.ensenyament@gencat.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
11/10/2016 |
1730 |
1930 |
Sessió 2 |
dimarts |
25/10/2016 |
1730 |
1930 |
Sessió 3 |
dimarts |
08/11/2016 |
1730 |
1930 |
Sessió 4 |
dimarts |
22/11/2016 |
1730 |
1930 |
Sessió 5 |
dimarts |
13/12/2016 |
1730 |
1930 |
Sessió 6 |
dimarts |
10/01/2017 |
1730 |
1930 |
|
| |